13 Ağustos 2012 Pazartesi

TANIŞTIGIM OLGUN TÜRK SARIŞINI SİKTİM


Selamlar  ben Ankaradan 28 yaşında 1,80 boy esmer ela gözlü bir erkeğım sizlere internetten ten tanıştığım bir bayanla yaşadıım fantazilerimi yazacağım... Bir arkadaşlık sitesine üye olmuştum kendi resmimide koyduğumda onlarca mesaj geldiğini gördüm tabi bende gönderdim Ankarada yaşadığım için Ankarada olanlara öncelik veriyor onlarla mesajlaşıyordumMesajlaştıklarımdan bir tanesi 45 yaşında 1,75 boyunda 60-65 kilo civarlarında sarışın uzun saçlı eşinden ayrılmış bir bayandı 1 hafta kadar sonra cam açtık gerçektende tarif ettiği gibi biriydi cam karşısında önce çekinerek konuşsakta o zamanla rahat davrandı akşam 24 den sonra yazışmalarımızda gecelikle kamera açardı.. bende şort tişört le açardım devamlı şakalaşırdık iri yapılı olmamın çok hoşuna gittiğini sölerdi bende dolgun olduğunu bunu beğendiğimi söylerdim bu şakalaşmalardan sonra telefonlarımızı aldık ve bir haftasonu buluşalım dedim oda kabul etti sen müsait olduğunda ara dedim aynı hafta Pazar günü aradı işim yok Kızılayda buluşalım dedi sözleştik ve buluştuk önce karnımızı doyurup sonrada bir barda bişeyler içtik bakımlı ve seksii biriydi. hareketlerinden benide beğendiğini anladım ve artık daha samimi olduk hava karardı ve sogudu istersen arabada oturalım dedim gülerek olur dedi Sakın bir yeşillik alana çektim arabayı ve oturdum çok sürmeden omzuma yaslandı bende saçlarını okşadım bi an kafasını kaldırdı bende çok güzelsin seni istiyorum dedim .oda gülümseyerek cesaretlisin ya hayır dersem dedi bende zorla olucak hali yok istemezsen evimize döneriz dedim iyi ozaman hadi bana gidelim dedi bende heycanla arabayı çalıştırıp sürdüm evde kimse olmadığını söledi annesiyle yaşıyodu o abisine gitmiş hafta sonu için rahattık eve girer girmez boynuma sarıldı ve öpüştük ayak üstü çok seksiydi dudaklarımı ısırıyordu saçlarımı çekiyordu bende dilimi diliyle yalıyarak dudaklarını ıslata ıslata öptüm elimde belinde ve saçlarındaydı aşağılara indim boynunu ve kulaklarını bile yaladım oda eliyle benim kotu çıkarmadan aletimi okşamaya başladı yan odaya yürüye yürüye geçtik ama biryandan dolgun göğüslerini ve kalçalarınıda okşuyordum o üstümdeki gömleğimi açmaya başladı göğüs kıllarımla oynuyordu bende onun kotunun düğmelerini çözdüm ve  elimi ön tarafına sokup okşamaya başladım içerdeki geniş kanepeye uzattım yavaşca ve kotunu kilodunu çıkardım öpe okşaya buluzunu sıyırdım göğüs uçları fındık olmuştu emmeye başladım yalaya yalaya aşagıya indiğimde sulanan bacak aralarının kenarlarını baldırlarını dil ucumla uyardım ve gözleri kapanmaya başladı amıyla oynuyor, yalıyordum kenarlarını ısırıyordum önce saçlarımı sonra kanepenin örtüsünü yolmaya başladı harika yalıyosun demesi beni dahada zevke getirdi ve dilimi bukez içine soktum çığlık attı beli kalçaları havalandı 10 dk kadar yaladım kıp kırmızı olmuştu onu oturtum ve kendim ayağa kalktım elleriyle pantolonumu açtı ve çıkardı hepsini sonra kalkan aletimi eline aldı sert ve damarları çıkmış başı şişmişti başladı agzına almaya dil darbeleriyle delirtti beni sarı saçlarını okşuyor kafasını bastırıyordum 5-10 dk içinde boşalacak duruma geldim ve bıraktırdım yalamayı kanepeye domaltıp arkadan ön tarafına sürtmeye başladım geri dönüp hadi sik beni erkeğim dedi kafasını soktum yavaşca sonra kalçalarına tokat attım ve aniden kökledim kıpkırmızı oldu ben kendimi ileri itip soktukca oda geri atıp dahada şiddetli ve köküne kadar girmesini sağlıyordu 15-20 dakikak böyle gidip geldim akan suları ve amınn sıcaklığı delirtti beni ve onu kadırırp ben oturdum koltuğa ve üzerime çıkartıp içine soktum tekrar bir jokey gibi zıplıyordu göğsümü çizdi tırnaklarıyla bende göğüslerini yaladım ve ellerimle yoğurdum o zıplarken 5 dk kadar sonra bir hareketle belinden kavrayıp altıma aldım üstte bacakları iki yanda gitgel yapmaya başladım o hala sik beni diyordu artık dayanamadım ve geliyorum dedim ağzıma boşal dedi bi anda çıkartım onun ağzına verdim ve köküne kadar emdi bütün vucudum kasıla kasıla boşaldım o akşam sabaha kadar uyumadık ara ara 5 defa seviştikzevkin doruklarına çıktık.İnanılmaz azgın bir sarışındı.Siktikçe daha çok istiyordu.  bunu 6 ay boyunca her fırsatta yaptık şuan İstanbula Taşındılar yaşamış olduğum olayları sizlerle paylaşmaya devam edeceğim ..İstanbula gidip onu tekrar sikmek istiyorum .İlk Fırsatta gidip gelince sizlerle yaşadıklarımı yine paylaşacagım

5 yorum:

  1. Slm bayanlar ben 33 yasinda bekar erkegim. Atesli azmis sikismek isteyen doyumsuz bir bayan arkadas ariyorum ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bütün bayanlar arasin azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin gorsun zevki çilgingibi sikismek isteyen kalin ve damarli uzun yarrak meraklisi bayanlar arayin ev araba var sorun yok not gizli kalacaktir guvenin 0531 517 92 79

      YanıtlaSil

      Sil
  2. Düzeyli ve saygı çerçevesinde Antalya/Kemer veya Antalyadan güzel zaman geçirmek isteyen bayanlar arayın veya çaldırın ben size döneyim!Yaş boy kilo önemli değil! istediğiniz saatte arayabilirsiniz! 36 yaşındayım 1.69 boy 78 kilo normal yapıdayım evim var ve yalnız yaşıyorum!(lütfen eşcinseller travestiler aramayın !) lütfen çağrı bırakıp ben onlara dönüş sağladığımda cevap vermeyenler kendine güveni olmayanlar tutarsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar,ay yanlış aramışım diyen telefon sapıkları rahatsız etmeyin! istiyorsanız şayet güveninizi toplayıp arayın gizlilik ve saygı çerçevesinde güzel zaman geçirelim!Tel 0543 889 33 94

    YanıtlaSil
  3. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bütün bayanlar arasin azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin gorsun zevki çilgingibi sikismek isteyen kalin ve damarli uzun yarrak meraklisi bayanlar arayin ev araba var sorun yok not gizli kalacaktir guvenin 0531 517 92 79

    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKDAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACMAK VE MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILIR SIRDAŞ DOST VE TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA GÜVENILIR JIGOLO ARAYAN EVLICİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN LÜTFEN GERCEK SEKSE MUTLULUGA İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil