13 Ağustos 2012 Pazartesi

DUL KOMŞUM SUDE VE BEN



Merhaba ben Aykut Bu hikaye geçen ay başımdan geçti. ben 38 yaşında 1.78 boyunda 78 kiloda sempatik olgun bir erkegim. komşumuz Sude  ise karşı apartmanda oturan 35 yaşında minyon bakımlı hala göğüsleri dik duran, kalçaları taş gibi ve 1 yıldır kocasından ayrı yaşayan bir bayan. en büyük fantezim Sude çamaşır asarken çıktığı balkonda giydiği kırmızı şortla izlemek. çok dar ve kısa bir şortla çıkar balkona bazen içine kilot bile giymez ve sütyen takmadan çıkar ve izlerken boşalırdım. ilk zamanlar izlediğimi bilmiyordu ve çıkıp asıp geri, giriyodu. sonra kendini izlediğimi zamanla farketti ve artık çıkarken daha rahat çıkıyordu. heralde izlenmek hoşuna gidiyordu. birgün yine cam kenerında onu beklerken Sude bir tayt giymiş ve balkona çıktı. balkonu yıkayacaktı. karşımda eğiliyor ggöüsleri sallanıyor sonra arkasını dönüyor ve ıslanış taytın içinden şahane kalçalar ile şov yapıyordu. Camın önünde boşaldım içeri geçti aradan biraz zaman geçti telefon çaldı. arayan Sudeydi. annemi sordu önce irkildim dedim beni diyecek heralde. sonra dedim yok o da tüh dedi perde asacaktık dedi. ben hemen ben geleyim dedim oda sana zahmet dedi. hemen gittim Sude geniş bi etek giymiş üstüne badı kapıyı açtı. girdim içeri mutfağa geçtik ve Sude merdivene çıktı ben perdeyi verdim ve merdiveni  tutmaya başladım. yukarı doğru bi baktım asu kilot giymemişti ve amı karşımdaydı. kalçaları şahaneydi ve önüm kazık gibi oldu. o sırada bana baktı yüzüm kızardı o da aşağı inmeye başladı. aşağı inince refleksle hemen merdivenle arama sıkıştırıdm Sude şaşırdı ve dur ne yapıyorsun dedi. bende seni arzuluyorum dedim seni bırakmam dedim oda oğlunun geleceğini söyledi. bende bişey olmaz dedim ve önünü çevirip dudağına yapıştım asu ateşlice öpüyordu elimi eteğini yavaşça kaldırarak amına götürdüm asu yanıyordua amı sulanmıştı hemen eğildim ve yalamaya başladım asu çıldırıyordu ıhhh ıhhhhh sok diyordu. Sude o sıra gerildi ve boşaldı ama yeni başlıyordu. sonra önüme eğildi ve yarrağimı ağzına aldı sakso çekiyordu ve ağzını dölle doldurdum. sonra yatak odasına geçtik ve bacaklarını ayırdım içine girdim Sude zevkten uçuyordu erkeğim sok sok daha ileri sok  kocam diyordu ben soktukça bağırıyor inliyordu sonra  götümede sok dedi domalttım götüne soktum Sude o acıyla ve zevkle çıglık attı.o sırada boşaldım ve kapının önünden bi ses geldi Sude nin oğlu eline sikini almış bize bakıyordu. kalkmıştı. sonra Sude bozuldu ve dedim merte gel ananı tost yapalım mert geldi Sudeye o önden ben arkadan tekrar girdik. Sude oğlumm oğlumm sok içime çocuğum olsun senden diyordu. akşama kadar devam ettik.Sude zevkten ve vahşi sikişimden en son yorgun düştü yatakta uyuya kaldık. Uyandıktan Sonra Yaragımı bir kez daha dayadım götüne ve boşaldım.Sude yeter artık ayaga kalkacak halim kalmadı diyerek duşa gitti.O günden sonra devamlı olarak Sudeyle görüştüm inanılmaz fantaziler yaşadık.

4 yorum:

  1. Slm bayanlar ben 33 yasinda bekar erkegim. Atesli azmis reelde yada telde sikismek isteyen doyumsuz bir bayan arkadas ariyorum ozele acik 3g var 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bütün bayanlar arasin azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin gorsun zevki çilgingibi sikismek isteyen kalin ve damarli uzun yarrak meraklisi bayanlar arayin ev araba var sorun yok not gizli kalacaktir guvenin 0531 517 92 79

      YanıtlaSil

      Sil
  2. Düzeyli ve saygı çerçevesinde Antalya/Kemer veya Antalyadan güzel zaman geçirmek isteyen bayanlar arayın veya çaldırın ben size döneyim!Yaş boy kilo önemli değil! istediğiniz saatte arayabilirsiniz! 36 yaşındayım 1.69 boy 78 kilo normal yapıdayım evim var ve yalnız yaşıyorum!(lütfen eşcinseller travestiler aramayın !) lütfen çağrı bırakıp ben onlara dönüş sağladığımda cevap vermeyenler kendine güveni olmayanlar tutarsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar,ay yanlış aramışım diyen telefon sapıkları rahatsız etmeyin! istiyorsanız şayet güveninizi toplayıp arayın gizlilik ve saygı çerçevesinde güzel zaman geçirelim!Tel 0543 889 33 94

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKDAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACMAK VE MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILIR SIRDAŞ DOST VE TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA GÜVENILIR JIGOLO ARAYAN EVLICİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN LÜTFEN GERCEK SEKSE MUTLULUGA İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil